Płacę przez PayU

zmiany w zamówieniach

Dział IV. Zmiany w zamówieniach

  1. Zmian w zamówieniu można dokonywać na etapie statusu „zamówienie złożone”, o czym Klient informowany jest mailem. Po zmianie statusu na „Przyjęte do realizacji” nie ma już możliwości dokonywania zmian w zamówieniu.
  2. Wprowadzanie zmian do zamówienia, zgodnie z zasadą wskazaną w pkt. 1, możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny Klienta ze Sklepem pod nr 94 34 35 680.


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kopiowanie dla celów komercyjnych, bez naszej naszej pisemnej zgody jest zabronione.