Gwarancja najwyższej jakości

Pracujemy w oparciu o bardzo restrykcyjne normy jakości, jakość naszej produkcji i usług jest systematycznie oceniana. Do produkcji naszych wyrobów używamy tylko najlepszych surowców, przetwarzanych według właściwych im, zawsze najnowocześniejszych technologii. Wszystkie procesy produkcyjne mają jedno wspólne zadanie – stworzenie jak najlepszego jakościowo wyrobu, który będzie spełniał wymagania użytkownika. Najwyższa jakość produktów jest potwierdzona ich ochroną gwarancyjną. Czas gwarancji określony jest wytrzymałością techniczną materiałów i dla produktów krótkoterminowych wynosi 12 miesięcy (licząc od daty sprzedaży).

Jeżeli okres używania sprzętu ma być dłuższy należy rozważyć celowość stosowania produktów długoterminowych, które są dostępne pod adresem www.revita.pl.

Dbałość o najwyższą jakość dotyczy również właściwej obsługi naszych Klientów; 

  • na terenie całej Polski, każdy zakupiony u nas system przeciwodleżynowy dostarczamy za pośrednictwem kuriera UPS (od kwoty 1.000,00,-zł bezpłatnie),
  • każdy produkt posiada dokładnie opracowaną etykietę zawierającą szczegółowe instrukcje dotyczące: warunków jego instalacji, użytkowania oraz postępowania w sytuacjach awaryjnych,
  • dbałość o najwyższą sprawność naszych urządzeń przejawia się sposobem świadczenia usług związanych z ich przeglądami technicznymi i usługami serwisowymi. Świadczymy je za pośrednictwem serwisantów firmy Revita, którzy posiadają kilkunastoletnie doświadczenie. Naprawy dokonywane są w centralnym serwisie. Usługi wykonywane są fachowo, szybko, sprawnie a co najważniejsze z zachowaniem najwyższych norm jakościowych. Czas transportu to max. 24 godz. wykonujemy go w oparciu o przesyłki kurierskie i zasadę od drzwi- do drzwi. Koszty transportu ponoszone są przez nas, a następnie bezprowizyjnie refakturowane na Klienta. Takie postępowanie gwarantuje znaczną redukcję kosztów i maksymalne skrócenie czasu obsługi: a/ wymiana elementów - do 48h od chwili przekazania przesyłki kurierowi (dotyczy dni roboczych),  b/ gruntowne naprawy - do 72h od chwili przekazania przesyłki kurierowi (dotyczy dni roboczych),
  • do dyspozycji naszych Klientów pozostaje całodobowy numer pomocy technicznej 502 388 450,
  • gdy macie Państwo wątpliwości dotyczące użytkowania naszych urządzeń, szukacie porady w kwestii doboru sprzętu czy zastanawiacie się nad prawidłowością przebiegu procesu leczenia odleżyny oferujemy do Państwa dyspozycji darmową infolinię 800 10 10 01.

Gwarancja najniższej ceny

Kupiłeś za drogo? Porównaj parametry techniczne produktów. Jeżeli uznasz, że zapłaciłeś za dużo - zwracamy różnicę w cenie. Handlowcom zawsze gwarantujemy zakup za równowartość aktualnie najtańszych ofert i promocji w Polsce. Przedstawienie porównywalnych technologicznie, konkurencyjnych ofert zakupu, skutkuje udzieleniem indywidualnego rabatu.

Stare na nowe - program wymiany

Jeżeli stopień zużycia Twojego sprzętu wymaga jego wymiany na nowy, możesz tego dokonać w programie ”stare na nowe”. Przysługuje Ci specjalny rabat w wysokości 10% od aktualnie obowiązującej ceny sprzedaży. Program upoważnia do osobnego zakupu każdego produktu z naszej oferty i dotyczy produktów wszystkich firm, także wymiany produktów eksploatowanych w placówkach służby zdrowia. Warunkiem jest kasacja wymienianego sprzętu.

Dodatkowy upust cenowy

Użytkownikom naszego sprzętu oferujemy jeszcze dodatkowe 3% rabatu w zamian za wypełnienie ankiety dotyczącej jakości naszej pracy (ankieta na naszej stronie).

Cenniki



Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności.
Używamy plików cookies i podobnych technologii w celu realizacji usług, reklamy, statystyk, optymalizacji. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Kopiowanie dla celów komercyjnych, bez naszej naszej pisemnej zgody jest zabronione.