w razie pytań o zamówienie lub informacji o naszych produktach.
uwaga: przed wysłaniem sprzętu do serwisu skonsultuj się z naszym doradcą pod nr tel. 50 23 88 450 lub 94 34 35 680 pomożemy Ci ograniczyć koszty i czas wysyłki. Starannie wyczyść brudny sprzęt, ze względów epidemiologicznych, zostanie zwrócony nadawcy na jego koszt wysusz i złóż dokładnie sprzęt. Spakuj produkt do trwałego, mocnego kartonu. Zabezpiecz sprzęt przed przesuwaniem się aby uniknąć jego uszkodzenia w transporcie. Włóż do środka tę instrukcję wraz z dowodem zakupu, dołącz swój numer telefonu, pod którym będziemy mogli wyjaśnić ewentualne wątpliwości oraz opisz rodzaj uszkodzenia. Zabezpiecz szczelnie karton za pomocą taśmy samoprzylepnej lub sznura.
Zalecamy realizowanie wysyłki w pierwszych dniach tygodnia co gwarantuje zwrot przed weekendem.
Jeżeli masz problem skontaktuj się z nami telefonicznie 94 34 38 317. Naprawa wykonywana jest natychmiast a sprzęt bezzwłocznie odsyłany jest do użytkownika za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. Koszty transportu /do i od Ativer/ ponosi użytkownik sprzętu. Są one refakturowane na fakturze serwisowej.